Огляд

350 к. с., максимальна швидкість 268 км/год і бокова складова прискорення 1 g.

2,3-літровий двигун EcoBoost, встановлений на новому авто Focus RS забезпечує неймовірні результати.

Усі вони покращені завдяки низці передових технологій досягнення високих динамічних характеристик, серед яких система повного приводу (All-Wheel Drive), система забезпечення швидкого старту (Launch Control), та можливість вибору режимів водіння (Drive Modes)...

А дизайн і стиль авто говорять самі за себе.

ford

Винятковий контроль на поворотах

Розробка підрозділу Ford Performance — повний привід (All-Wheel-Drive, AWD) із контролем динамічної векторизації крутного моменту (Dynamic Torque Vectoring
Control) — забезпечує неймовірне зчеплення з дорогою й ультраточне кермування на поворотах. Система використовує дві муфти зчеплення з електронним керуванням, які перерозподіляють крутний момент двигуна між задніми колесами відповідно до дорожнього покриття й умов керування.

ford

2,3-літровий двигун EcoBoost, з використанням передових технологій

Революційні технології, втілені у 2,3-літровому двигуні EcoBoost об'єднують безпосереднє вприскування пального, подвійну незалежну синхронізацію розподільного вала та передову систему турбонаддуву. У результаті налаштування та калібрування спеціально для нового авто Focus RS отримано максимальну потужність 350 к. с. та максимальний крутний момент 440 Нм (470 Нм під час збільшення тиску наддуву). Неперевершена чутливість поєднується з тягловим зусиллям середнього рівня. А максимальне число холостих обертів сягає 6 800 об/хв.


Bookmark & Share