Двигун

  • Двигун

    ford

    КОНТРОЛЛЕР СИСТЕМИ ІНВЕРТОРА

    Керує роботою гібридної силової установки, зокрема підключає електродвигуни (перетворює постійний струм на перемінний) заради максимальної економії пального та забезпечення динаміки відповідно до команд водія.

    ford

    ЕЛЕКТРИЧНИЙ КОМПРЕСОР

    Компресор кондиціонера, розроблений спеціально для електрифікованих автомобілів, живиться безпосередньо від високовольтної батареї. Отже, двигун може частіше вимикатися заради економії пального, а кліматична установка підтримуватиме комфортну температуру в салоні.

    ford

    2.0-ЛІТРОВИЙ БЕНЗИНОВИЙ ДВИГУН (ЦИКЛ АТКІНСОНА)

    Неймовірно продуктивний, абсолютно новий 4-циліндровий двигун із системою регулювання фаз газорозподілу.

    ford

    ЕЛЕКТРИЧНІ НАСОСИ СИСТЕМИ ОХОЛОДЖЕННЯ

    Основний насос працює в контурі охолодження двигуна. Менші насоси забезпечують охолодження блока управління силової установки та циркуляцію охолоджувальної рідини у блоці опалювача, коли двигун вимкнений.

    ford

    ЕЛЕКТРОМЕХАНІЧНИЙ ПІДСИЛЮВАЧ РУЛЬОВОГО УПРАВЛІННЯ

    Вузол отримав нові настройки й систему активного паркування.

    ford

    ГІБРИДНА ТРАНСМІСІЯ

    Трансмісія з поділом потоку потужності об'єднує в собі тяговий електродвигун та генератор. Електронний блок управління забезпечує безступеневу передачу потужності від бензинового мотора до тягового електродвигуна через планетарний механізм.

    ford

    РЕКУПЕРАТИВНЕ ГАЛЬМУВАННЯ

    Понад 90% енергії, що зазвичай розсіюється під час гальмування, за допомогою електромашини можна перетворювати на електричну енергію і накопичувати в
    акумуляторній батареї.

    ford

    ЕЛЕКТРИЧНИЙ ВАКУУМНИЙ НАСОС

    Забезпечує енергоефективну підтримку гальмування.

    ford

    БЛОК УПРАВЛІННЯ ДВИГУНА

    Керує роботою систем двигуна заради зменшення витрати пального та скорочення шкідливих викидів.

    ford

    ПОСИЛЕНИЙ ЛІТІЙ-ІОННИЙ АКУМУЛЯТОР

    Акумуляторна батарея ємністю 1.4 кВт•год має повітряне охолодження. Комплект батарей розташований у задній частині автомобіля. У корпусі також знаходяться перетворювач постійного струму та блок управління, який контролює температуру й рівень заряду батареї. Перетворювач забезпечує струм для заряджання батареї 12 В та для живлення бортової мережі 12 В.


Bookmark & Share