5-зіркова безпека нового Ford Focus

КЕЛЬН, Німеччина, 21 листопада 2018 р. — Новий Ford Focus забезпечує впевненість і душевний спокій для клієнтів у будь-якій ситуації на дорозі, використовуючи широкий перелік технологій допомоги водієві та інженерних інновацій.

 Дещо раніше цього року Focus отримав найвищу оцінку «п’ять зірок» у рейтингу безпеки європейського комітету з проведення незалежних краш-тестів Euro NCAP, ставши одним із перших автомобілів, який виборов максимальний рейтинг за новими, більш жорсткими протоколами проведення випробувань Euro NCAP.

 Крім того, технології, покликані зробити водіння Focus ще комфортнішим і менш обтяжливим, а також допомагати водіям уникати зіткнень або зводити до мінімуму їхні наслідки, також нещодавно отримали високу оцінку Euro NCAP.

 У процесі розроблення Focus для покращення рівня безпеки цієї моделі використовувалися можливості розташованого в німецькому місті Кельн нового стенда Ford для виконання випробувань вартістю 15,5 мільйонів євро.

 «Для нас немає нічого важливішого за безпеку наших клієнтів, і Ford вважає, що оснащення інтелектуальних автомобілів технологіями, які допомагають водіям уникати небезпечних ситуацій, настільки ж важливе, як і проектування міцних транспортних засобів, що забезпечують безпеку пасажирів у разі зіткнення», — заявив глобальний директор модельних рядів B-car і C-car компанії Ford Гельмут Редер (Helmut Reder).

 Засоби активної та пасивної безпеки

Цілком новий Ford Focus пропонує найширший серед випущених досі автомобілів Ford комплекс високотехнологічних систем допомоги водієві, який включає в себе три радари, дві камери та 12 ультразвукових датчиків і допомагає зробити водіння ще комфортнішим, безпечнішим і менш обтяжливим. Крім того, захист пасажирів у разі зіткнення забезпечують удосконалена конструкція кузова та каркас безпеки, виконаний із використанням високоміцних сортів сталі.

 До переліку функцій, що допомагають водіям не відволікатися від дороги, належать:

 Дещо раніше цього року під час проведення першого заходу з оцінювання параметрів автоматичного керування, що відбувався в Німеччині, комітет Euro NCAP оцінив технології нового Ford Focus як такі, що демонструють чудовий баланс між підтримкою водія та забезпеченням відчуття цілковитого контролю над автомобілем, формують низький рівень ризику надмірного покладання водія на можливості технологій, а також є простими та інтуїтивно зрозумілими у використанні.

 Перелік функцій, покликаних допомогти водієві уникнути зіткнення або звести до мінімуму їхні наслідку, включає:

  • передаварійний механізм гальмування (Pre-Collision Assist) із системами виявлення перехожих і велосипедистів (Pedestrian and Cyclist Detection), що здатен виявляти людей, які перебувають на дорозі попереду чи на узбіччі або можуть перетнути шлях автомобілю, а також може автоматично застосовувати гальма, якщо був виявлений ризик зіткнення, а водій не реагує на попередження;
  • систему активного маневрування (Evasive Steering Assist), яка використовує радар і камеру для виявлення попереду нерухомих або повільних автомобілів і забезпечує підтримку кермування, щоби водій міг виконати об'їзний маневр, коли зіткнення здається неминучим;
  • систему попередження про рух у невірному напрямку (Wrong Way Alert), вперше доступну клієнтам із Німеччини, Австрії та Швейцарії, яка використовує встановлену на вітровому склі камеру та дані навігаційної системи автомобіля для інформування водіїв за допомогою звукових і візуальних сигналів у разі проїзду під двома підряд знаками «В’їзд заборонено» на автомагістралях;
  • систему моніторингу сліпих зон (Blind Spot Information System) із функцією попередження про рух у поперечному напрямку (Cross Traffic Alert), яка попереджає водіїв під час виїзду з місця паркування заднім ходом про наближення авто, що може перетнути йому шлях, і здатна застосовувати гальма для запобігання зіткненням або мінімізації їхніх наслідків у разі відсутності реакції водія на попередження.

 До функцій, що сприяють підвищенню рівня безпеки пасажирів під час зіткнення, належать:

  • система автоматичного гальмування після зіткнення (Post-Collision Braking), яка допомагає пом’якшити наслідки потенційного повторного удару, автоматично застосовуючи помірний гальмівний тиск після першого зіткнення. Уповільнення автомобіля потенційно може зменшити ризик травмування пасажирів і додаткових пошкоджень машини;
  • подушки безпеки водія та переднього пасажира, передні бокові подушки безпеки, а також передні та задні шторки безпеки;
  • підтримка функцій eCall у моделях Focus, оснащених вбудованим модемом FordPass, який автоматично здійснює виклик екстрених служб у разі виникнення серйозної дорожньо-транспортної пригоди та дає пасажирам змогу з’єднатися напряму з екстреними службами, натиснувши кнопку SOS у стельовій консолі.

 Дещо раніше цього року в межах оцінювання рейтингу безпеки за 5-зірковою шкалою комітет Euro NCAP нагородив Focus високими оцінками за захист дорослих пасажирів і дітей, а також поставив максимальний бал за результатами тестів, призначених для відтворення впливу бокового зіткнення.

 Крім того, у моделі Focus дебютувала унікальна власна розробка Ford — система контролю стійкості (Stability Control system), яка сприяє підвищенню рівня безпеки на дорозі, а електричний підсилювач гальм, яким оснащуються окремі моделі, сприяє швидшому збільшенню тиску та забезпечує скорочення гальмівного шляху на швидкості 100 км/год (62 милі/год) порівнюючи з моделлю попереднього покоління майже на 1 м.

 Новий тест підвищує рівень безпеки під час зіткнень

Новий Focus — це перший автомобіль Ford, для оптимізації якого використовувався стенд для проведення спеціальних випробувань, розташований у технічному центрі компанії в місті Мерценіх (Merkenich).

 Об’єкт вартістю 15,5 мільйонів євро, введений в експлуатацію на початку 2018 року, дає змогу інженерам Ford налаштовувати системи пасивної безпеки автомобілів із підвищеною точністю та гнучкістю, що сприяє покращенню рівня захисту пасажирів.

 Стенд забезпечує можливість проведення до чотирьох краш-тестів на день. Рушійна установка з гідравлічним приводом прискорює кузов автомобіля із зусиллям у 250 тонн, відтворюючи умови реальних дорожньо-транспортних пригод, під час яких прискорення може в 80 разів перевищувати силу тяжіння.

 Камери, що знімають із частотою до 1 000 кадрів на секунду, дають змогу інженерам із максимальною точністю аналізувати час спрацювання подушок безпеки та фіксувальних пристроїв, якими оснащені крісла. Останнє покоління манекенів для краш-тестів забезпечує передавання даних від 70 високочутливих датчиків, розташованих у ключових точках анатомічної структури. Зокрема, тільки в голові можуть перебувати до 15 акселерометрів.

 «Повноцінні краш-тести дають нам величезну кількість інформації, але їхня підготовка займає багато часу. Віртуальні краш-тести проводяться швидко, але вони не настільки надійні, як реальний процес. Наш новий полозковий тест дає змогу ліквідувати прогалину між реальним і віртуальним світами, щоби ми могли швидше впроваджувати удосконалення та, як результат, підвищувати безпеку автомобілів», — відкреслив Штефан Кнак (Stephan Knack), керівник центру Ford із проведення краш-тестів у м. Кельн, Німеччина. «Відтепер полозковий тест буде відігравати ключову роль у підвищенні рівня безпеки всіх легкових і комерційних автомобілів Ford, що розробляються в Європі».