Ford Focus RS: спортивний хетчбек із динамічним характером

Передові технології та розробки Ford, стильний дизайн кузова, функціональний та зручний салон - Focus RS став найефектнішим авто за всю історію моделі. Хетчбек нового покоління оснащується 3,2 літровим двигун EcoBoost потужністю в 350 к.с., що дозволяє розігнатись до максимальних 268 км.год. Енергічний та спортивний, Focus RS вдало поєднує надійність та комфорт із нестримною жагою до швидкості та драйву.

Винятковий контроль на поворотах

Розробка підрозділу Ford Performance — повний привід (All-Wheel-Drive, AWD) із контролем динамічної векторизації крутного моменту (Dynamic Torque Vectoring 
Control) — забезпечує неймовірне зчеплення з дорогою й ультраточне кермування на поворотах. Система використовує дві муфти зчеплення з електронним керуванням, які перерозподіляють крутний момент двигуна між задніми колесами відповідно до дорожнього покриття й умов керування.

2,3-літровий двигун EcoBoost, з використанням передових технологій

Революційні технології, втілені у 2,3-літровому двигуні EcoBoost об'єднують безпосереднє вприскування пального, подвійну незалежну синхронізацію розподільного вала та передову систему турбонаддуву. У результаті налаштування та калібрування спеціально для нового авто Focus RS отримано максимальну потужність 350 к. с. та максимальний крутний момент 440 Нм (470 Нм під час збільшення тиску наддуву). Неперевершена чутливість поєднується з тягловим зусиллям середнього рівня. А максимальне число холостих обертів сягає 6 800 об/хв.

ЕКСПЛУАТАЦІЙНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ

Focus RS, розроблений підрозділом Ford Performance, є найновішою моделлю легендарної серії RS. Новаторський дизайн та передове проектування: це авто встановлює нову планку в обох напрямках. 

2,3-літровий двигун EcoBoost з використанням передових технологій

Революційна технологія 2,3-літрового двигуна EcoBoost поєднує безпосереднє вприскування пального, подвійну незалежну синхронізацію розподільного вала та передову систему турбонаддуву. У результаті налаштування та калібрування спеціально для Focus RS

отримано максимальну потужність 350 к. с. та максимальний крутний момент 440 Нм (470 Нм під час збільшення тиску наддуву). Неперевершена чутливість поєднується з тягловим зусиллям середнього рівня. А максимальне число холостих обертів сягнуло 6 800 об/хв.

Заощаджуйте пальне завдяки системі Auto Start-Stop

Під час зупинки Focus RS на світлофорі або під час очікування в черзі система автоматичного пуску-зупинки (Auto Start-Stop) може автоматично вимкнути двигун (однак продовжуючи живлення до таких важливих систем, як вентиляція, радіо та інформаційно-розважальна система Ford SYNC). Коли Ви захочете продовжити рух, натисніть на педаль зчеплення та увімкніть першу передачу, як Ви це зазвичай робите, і система знову активується.

Високотехнологічна трансмісія для блискавичного перемикання передач

Максимальну потужність двигуна забезпечує оптимізована шестиступінчаста механічна коробка передач. Коротший важіль та перероблений механізм забезпечують швидше та точніше перемикання. І трансмісію, і муфту зчеплення поліпшено шляхом додавання міцніших, більш зносостійких компонентів, здатних витримувати підвищений крутний момент двигуна.

ВРАЖЕННЯ ВІД КЕРУВАННЯ

У Focus RS вас оточують смарт-технології. Кожна з них має свою окрему роль, проте всі вони служать одній меті: допомогти Вам у повній мірі насолодитися можливостями авто.

Винятковий контроль на поворотах

Розробка підрозділу Ford Performance — повний привід All-Wheel-Drive (AWD) із контролем динамічної векторизації крутного моменту Dynamic Torque Vectoring Control — забезпечує неймовірне зчеплення й ультраточне кермування на поворотах. Система використовує дві муфти зчеплення з електронним керуванням, які перерозподіляють крутний момент двигуна між задніми колесами відповідно до дорожнього покриття й умов керування.

Готовий до шосе. Підготований до треку.

У Focus RS Ви отримуєте повний контроль над рухом та керуванням автомобілем як на шосе, так і на треку. Всього лише клацнувши перемикачем, Ви зможете змінити режим налаштувань з Normal (звичайний) на Sport (спортивний) або Track (на треку). Кожен режим налаштовує систему повного приводу, систему управління амортизаторами, електронну система управління стійкістю (Electronic Stability Control), систему фіксації реакції керма та двигуна і навіть систему регулювання звуку двигуна. На треку Ви можете обрати режим Drift Mode (дріфт), при якому розподіл крутного моменту також допомагає здійснювати контроль за надлишковим повертанням керма.

Підвіска, яка адаптується до вашого стилю керування

Покращена, підсилена, натхненна ідеєю перегонів підвіска Öhlins Tenneco допомагає Вам завжди тримати Focus RS під строгим наглядом. Вона покращує стійкість на дорозі та контроль, допомагаючи Вам відчувати дорогу та отримувати неймовірно точну віддачу при керуванні. Під час водіння на треку дворежимні стабілізатори поперечної стійкості забезпечують ще кращу курсову стійкість, завдяки чому Ви зможете насолодитися гострими відчуттями, втиснувши педаль акселератора на повну.

НАСОЛОДЖУЙТЕСЯ КЕРУВАННЯМ FOCUS RS У ПОВНІЙ МІРІ

Focus RS привертатиме увагу своєю зовнішністю. У салоні ж, нічого не відволікатиме від від керування і задоволення, яке Ви від нього отримуєте. Продумані функції у поєднанні з передовими технологіями дбають про те, аби Ви насолоджувалися карколомним драйвом, кожен раз, коли знаходитесь за кермом.

Інформаційно-розважальна система Ford SYNC 2. Передова технологія hands-free та сенсорний екран

Наступне покоління інформаційно-розважальної системи Ford SYNC 2 дозволяє Вам під'єднати телефон або MP3-плеєр через бездротове з'єднання. Ви можете керувати своєю музикою, телефоном, навігаційною системою (навігація доступна додатково за окрему плату), а також системою клімат-контролю за допомогою простих, інтуїтивно зрозумілих голосових команд, або через 8-дюймовий кольоровий сенсорний екран (який також можна використовувати для перегляду зображень).

Бокові складані дзеркала

Із метою уникнення пошкодження, при паркуванні дзеркала складаються автоматично. Крім того, коли повернені назад, вони захищають стильні вбудовані індикатори.

Запуск двигуна натисканням кнопки

Тепер немає необхідності використовувати ключ. Щоб запустити двигун, просто натисніть кнопку Ford Power 
Starter Button і педаль зчеплення.

НЕЙМОВІРНА ЕФЕКТИВНІСТЬ. ВИНЯТКОВА БЕЗПЕКА.

Високоефективне авто потребує високого рівня безпеки. Саме тому Focus RS оснащений вражаючим набором передових функцій, створених, щоб гарантувати Вашу безпеку та безпеку Ваших пасажирів.

Системи безпеки задіюються миттєво та скоординовано

Focus RS оснащено передовою інтелектуальною системою захисту (Intelligent Protection System, IPS), яка координує роботу низки систем безпеки водія та пасажирів. Окрім кузова, здатного поглинути удар, захист водія та пасажирів гарантує комплект подушок безпеки. Конструкція колонки керма та педалей передбачає відхилення від водія, що запобігає отриманню травм у випадку зіткнення.

Передові системи більш контрольованого гальмування

Застосування вдосконалених систем антиблокування гальм (Anti-lock Braking System, ABS) гарантує більш контрольоване гальмування. Крім того, покращено саму конструкцію гальм, яка швидше реагує на команди.

Додаткове управління при зрушенні з місця па підйомі

Система допомоги при зрушенні з місця па підйомі Hill Start Assist припиняє ковзання коліс назад у момент, коли Ви рушаєте з місця па підйомі. Система функціонує завдяки підтримуванню потрібного рівня тиску в гальмівній системі, що забезпечує час і додаткове управління при переміщенні ноги з педалі гальм на педаль акселератора.

ВРАЖАЮЧА ЗОВНІШНІСТЬ, ПОТУЖНИЙ ОБРАЗ

Зовнішній вигляд Focus RS продиктований високими динамічними характеристиками та стилем. «Смілива» верхня решітка та глибокий передній подільник потоку повітря покращують аеродинамічні характеристики. Низько розташовані крила та великі отвори забезпечують нагнітання повітря для охолодження гальм, а задній дифузор і спойлер на даху підвищують притискну силу. Можете не сумніватися: цей новаторський дизайн є функціональним.

КАБІНА, РОЗРОБЛЕНА СПЕЦІАЛЬНО ДЛЯ ВАС

Зазирнувши до Focus RS ви зрозумієте, що опинились у місці, створеному спеціально для Вас, для водія. Влаштувавшись на спортивних сидіннях Recaro, ви зауважите ідеальне розташування кожного приладу і засобу контролю; кермо має збалансовану масу; кожна функція покращує загальне враження. Завдяки характерним для лінійки RS синім строчкам та увазі до всіх деталей не лише високі динамічні характеристики авто викликають захоплення.

НЕЙМОВІРНИЙ ВИГЛЯД У БУДЬ-ЯКОМУ КОЛЬОРІ

Оберіть саме той колір, який на Вашу думку найкраще підходить для 350 к. с.

Shadow Black

Stealth Grey

Nitrous Blue

Frozen White

СПРОЕКТОВАНІ ЗІ СТИЛЕМ, СТВОРЕНІ ДЛЯ МАКСИМАЛЬНОЇ ВІДДАЧІ

Оберіть функціональні та привабливі легкосплавні диски з 20 спицями або в дизайні 5x2. Деякі з них навіть постачаються з шинами для їзди по треку.

19-дюймові ковані колеса з легкого сплаву зі спицями 5x2 і матовим чорним покриттям

19-дюймові колеса зі сріблястого сплаву з 20 спицями

Спортивний і витончений вигляд зовні та всередині

Сидіння були розроблені для того, щоб забезпечувати максимальну підтримку та комфорт. Ви також можете персоналізувати кабіну свого RS, обравши один з трьох різних стилів. Використовуються деталі у фірмовому кольорі лінійки RS Nitrous Blue (синій).

Заглиблені сидіння RECARO

Спортивні сидіння RECARO чорного кольору Charcoal black

Спортивні сидіння RECARO синього кольору Nitrous Blue