Ще безпечніший новий Ford Focus

КЕЛЬН, Німеччина, 26 липня 2018 р. Новий Ford Focus отримав найвищу оцінку «п’ять зірок» у рейтингу безпеки європейського комітету з питань проведення незалежних краш-тестів Euro NCAP і став одним із перших автомобілів, який виборов максимальний рейтинг відповідно до вимог нових, більш жорстких вимог проведення випробувань Euro NCAP.

 
Focus оснащений передовим обладнанням, яке допомагає запобігати зіткненням або зводити до мінімуму їх наслідки для пасажирів і пішоходів. До таких технологій належать, зокрема, механізм передаварійного гальмування (Pre-Collision Assist) із системою виявлення перехожих і велосипедистів (Pedestrian and Cyclist Detection), що був окремо відзначений Euro NCAP — він здатен виявляти людей, що перебувають на дорозі попереду або на узбіччі, чи потенційно можуть перетнути шлях автомобіля. Система автоматично застосовує гальма, якщо був виявлений ризик зіткнення, а водій не реагує на попередження. Відтепер вона може також виявляти велосипедистів і відмінно функціонує в темряві, використовуючи світло фар.
 
Комітет Euro NCAP нагородив Focus високими оцінками за захист дорослих пасажирів (85%) та дітей (87%). Це стало можливим, зокрема, завдяки збільшеній на 40% стійкості до ударних навантажень, яку забезпечує цілком нова платформа Ford під назвою C2, та конструкції кузова, яка на 33% складається з високоміцної сталі та елементів з борованої сталі, виготовлених методом гарячого штампування.
 
Focus одержав максимальну оцінку в тестах, призначених для відтворення впливу бокового зіткнення, а також та фронтального зіткнення зі зміщенням. Перші екземпляри абсолютно нового Focus вже прямують до своїх власників у Європі.
 
«Пригадайте, наскільки сильно вам доводилося зосереджуватися на безпеці під час екзамену з водіння автомобіля. Відтоді процес керування не став простішим, ми просто звикли до постійного тиску. Технології на кшталт механізму передаварійного гальмування (Pre-Collision Assist) із системою виявлення перехожих та велосипедистів (Pedestrian and Cyclist Detection) зменшують навантаження на водіїв, допомагають їм зосереджуватися, зменшують рівень стресу та дають змогу впевненіше почуватися за кермом», —заявив директор глобального модельного ряду C-car компанії Ford Гельмут Редер (Helmut Reder).
 
Ще комфортніший, безпечніший та менш обтяжливий
Цілком новий Ford Focus отримав найширший серед випущених досі автомобілів Ford комплекс високотехнологічних систем допомоги водієві, який включає в себе три радари, дві камери та 12 ультразвукових датчиків. До них належать:

Адаптивний круїз-контроль, віднині вдосконалений за рахунок функції Stop-and-Go, функцій розпізнавання знаків обмеження швидкості руху (Speed Sign Recognition) та утримання смуги руху (Lane-Centring), які полегшують рух у заторах, а також система утримання в межах смуги руху (Lane Keeping Aid) та інтелектуальна система обмеження швидкості (Intelligent Speed Limiter), що були окремо відзначені комітетом Euro NCAP.

Система адаптивного головного освітлення (Adaptive Front Lighting System) із функціями випереджувального освітлення поворотів та коригування параметрів освітлення з урахуванням дорожніх знаків на основі відеокамери, що контролює вигини дороги та (вперше в галузі) дорожні знаки й заздалегідь коригує розподіл світла фар задля забезпечення кращої оглядовості.

Система активного маневрування (Evasive Steering Assist), яка використовує радар і камеру для виявлення попереду нерухомих або повільних автомобілів і забезпечує підтримку процесу управління транспортним засобом, щоб водій міг виконати об'їзний маневр у разі виникнення загрози неминучого зіткнення.

Система попередження про рух у неправильному напрямку (Wrong Way Alert), вперше доступна для клієнтів із Німеччини, Австрії та Швейцарії, яка використовує встановлену на вітровому склі камеру та дані навігаційної системи автомобіля для інформування водіїв за допомогою звукових і візуальних сигналів у разі проїзду під двома підряд знаками «В’їзд заборонено» на автомагістралях.

 
У разі виникнення дорожньо-транспортної пригоди система автоматичного гальмування після зіткнення (Post-Collision Braking) допомагає пом’якшити наслідки потенційного повторного удару, автоматично застосовуючи помірний гальмівний тиск після першого зіткнення. Уповільнення автомобіля потенційно може зменшити ризики поранення пасажирів та додаткових пошкоджень авто.
 
Крім того, вперше доступний покупцям з Європи проекційний дисплей (HUD) допомагає водіям не відволікатися від дороги, а задня ширококутна камера з кутом огляду 180° забезпечує покращений контроль за ділянкою позаду автомобіля під час виїзду заднім ходом з майданчика для паркування або під’їзної доріжки.
 
Система контролю сліпих зон (Blind Spot Information System) з функцією попередження про рух у поперечному напрямку (Cross Traffic Alert) під час виїзду з майданчика для паркування заднім ходом інформує водіїв про наближення авто, що може перетнути йому шлях, і вперше здатна застосовувати гальма для запобігання зіткненням або мінімізації їхніх наслідків у разі відсутності реакції водія на попередження.
 
Цілком новий Focus вже пропонується на території Європі у п’ятидверному кузові «хетчбек» та «універсал», а на окремих ринках доступна чотиридверна модель. Повноцінна лінійка моделей включає в себе стильні комплектації Focus Trend і Titanium, спортивну модифікацію Focus ST-Line та преміальну версію Focus Vignale. Пізніше у цьому році на ринку з’явиться перший кросовер Focus Active.