Fiesta ST - новий рівень динаміки та маневреності

 КЕЛЬН, Німеччина, 25 травня 2018 р. Пропонована як опція система забезпечення швидкого старту Launch Control, що розроблялась для використання виключно на гоночних трасах, дозволяє водіям нового Fiesta ST отримувати максимум задоволення завдяки незмінно стрімкому рушанню з місця.

Система Launch Control вирізняється простотою використання: її активація здійснюється за допомогою органів керування на кермі, при цьому вмикається окремий графічний дисплей на 4,2-дюймовій панелі приладів. Якщо водій утримує дросельну заслінку в повністю відкритому положенні, система підвищує частоту обертів двигуна та тримає її на граничному значенні. При цьому на дисплеї заповнюється індикатор, що вказує на готовність автомобіля до старту.

 Після повного відпускання педалі зчеплення активується оптимізований алгоритм рушання з місця, згідно з яким електронна система контролю курсової стійкості (electronic stability control, ESC), протибуксувальна система, система векторизації крутного моменту Torque Vectoring Control та система компенсації силового підрулювання Torque Steer Compensation забезпечують необхідний розподіл потужності та крутного моменту.

 Завдяки системі вибору режимів керування Drive Mode новий Fiesta ST став ще універсальнішим, адже відтепер водії зможуть адаптувати параметри автомобіля до різноманітних ситуацій — від поїздок у школу до заїздів по гоночній трасі.

У режимі Normal алгоритм роботи двигуна, налаштування протибуксувальної системи, електронної системи контролю курсової стійкості (ESC), активного випускного клапана та електромеханічного підсилювача рульового управління (EPAS) забезпечують звичний рівень реакції двигуна та відчуття єдності з автомобілем

У режимі Sport алгоритм роботи двигуна та реакція дросельної заслінки на натискання педалі акселератора стають гострішими, а налаштування підсилювача рульового управління (EPAS) змінюються для забезпечення точнішого зворотного зв’язку і кращої керованості під час руху на великій швидкості. Клапан системи активного шумозаглушення відкривається задля підсилення спортивного звучання випускної системи.

У режимі Track налаштування усіх динамічних характеристик автомобіля змінюються для забезпечення найкоротшого часу проходження кола, протибуксувальна система вимикається, а система контролю курсової стійкості (ESC) переходить в орієнтований на напружені кільцеві перегони режим, що уможливлює широкі заноси. 

Електронна система контролю курсової стійкості з трьома режимами роботи дозволяє водіям обирати між трьома ступенями втручання: повний контроль з боку системи, рух із можливістю широких заносів з обмеженим втручанням з боку системи та повна деактивація системи.

Додатково розкрити спортивний характер цієї моделі Ford Performance допомагають поворотний кулак ексклюзивної конструкції, унікальні налаштування електромеханічного підсилювача рульового управління (EPAS) з передатним числом 12:1, що на 14% більше за попередню модель та є найбільшим значенням у лінійці моделей Ford Performance, а також високоефективна гальмівна система з передніми вентильованими дисками діаметром 278 мм та суцільними задніми дисками діаметром 253 мм.

 На додачу до технологічної довершеності, Fiesta ST має і довершене місце водія: інженери Ford Performance доклали всіх можливих зусиль щоб досягти оптимальної керованості та збалансованості автомобіля. Сидіння водія є унікальним для цього сегменту — налаштування нахилу як спинки, так і основи сидіння.

 Унікальні пружини

Розроблені інженерами Ford запатентовані пружини векторизації зусилля поліпшують курсову стійкість, маневровість та чутливість задньої напівнезалежної підвіски нового Fiesta ST, що дозволяє забезпечити повніше відчуття єдності з автомобілем та яскраві враження від керування.

 Новий Fiesta ST — перший компактний «гарячий» хетчбек, у якому застосовано цю унікальну технологію. Її особливість полягає у використанні нестандартних невзаємозамінних пружин направленої навивки, що забезпечують перерозподіл бокових зусиль при повертанні на задню підвіску та спрямовують їх безпосередньо у пружини задля підвищення поперечної жорсткості.

 До переваг такої унікальної конфігурації підвіски належать:

точніше входження у поворот і швидша реакція на повороти керма та зміни напрямку руху,

зменшена на 10 кг маса (у порівнянні з традиційним механізмом Уатта, що використовується для підвищення жорсткості),

сумісність з амортизаторами традиційної конструкції,

жодного негативного впливу на рівень комфорту, плавність ходу чи точність керування.

 Розроблені Ford пружини векторизації зусиль виготовляються методом холодної навивки, який забезпечує підвищену надійність та міцність. Особливість конструкції пружин, розроблених спеціально для використання у новому Fiesta ST, полягає у змінному кроку та діаметрі витка.

 Крім того, оснащення удосконаленої підвіски включає двотрубні амортизатори Tenneco спереду та однотрубні амортизатори ззаду, оснащені клапанами RC1, які забезпечують частотно-залежну амортизацію задля покращеного контролю положення кузова та збереження характеристик керованості під час руху з високою швидкістю. Задня напівнезалежна підвіска з жорсткістю на кручення 1400 Н·м/градус є найжорсткішою серед усіх моделей Ford Performance.

 «Ми перебрали утричі більше варіантів налаштувань підвіски, ніж зазвичай, доки підібрали налаштування, що забезпечують неймовірні враження від керування, притаманні моделям ST, і водночас комфорт і досконалість, необхідні у повсякденному житті, — розвопвідає Рукс. — Високотехнологічні амортизатори автомобіля самостійно адаптуються, забезпечуючи компенсацію дефектів дорожнього покриття, коли потреба в амортизації незначна (наприклад, під час руху по автомагістралі), і знову змінюють свої налаштування задля оптимального зчеплення з поверхнею під час експлуатації у жорстких умовах».