Ford представить Fiesta і Focus EcoBoost Hybrid у рамках заходу «Go Further»

КЕЛЬН, Німеччина, 28 березня 2019 р. – У рамках спеціального заходу «Go Further», що відбудеться 2-го квітня у м. Амстердам, компанія Ford повідомить про важливі новини у сфері електрифікації, комерційних автомобілів та позашляховиків, що є частиною стратегії компанії для нової епохи мобільності.

 Стівен Армстронг (Steven Armstrong), віце-президент групи та президент підрозділу компанії Ford Motor Company у Європі, Африці та на Близькому Сході, спільно з командою топ-менеджерів Ford of Europe представить новини і продукти, зокрема сімейство різноманітних варіантів електрифікованого привода для клієнтів Ford.

 Це нове покоління інтелектуальних автомобілів для інтелектуального світу сприятиме формуванню чистішого і тихішого майбутнього та дозволить втілити цінності бренду Ford — довіра, доступність і приємні враження від керування — в електрифікованих автомобілях.

 Сьогодні компанія Ford оголосила про початок випуску в наступному році нових моделей Fiesta та Focus EcoBoost Hybrid, що допоможуть Ford сформувати одну з найбільш повноцінних та конкурентоспроможних лінійок автомобілів і донести переваги електрифікації до більшої кількості споживачів.

 Електрифіковані версії Fiesta і Focus

Fiesta EcoBoost Hybrid та Focus EcoBoost Hybrid будуть побудовані на основі досконалої архітектури mild-hybrid, адаптованої для забезпечення паливної економічності та доповнення приємних вражень від керування більш потужною і чутливою динамікою.

 Стандартний генератор змінного струму замінено на інтегрований стартер/генератор з ремінним приводом, що забезпечує відновлення та накопичення енергії, яка зазвичай втрачається під час уповільнення та руху накатом, для заряджання 48-вольтної літій-іонної акумуляторної батареї з повітряним охолодженням.

 Крім того, стартер/генератор виконує функцію двигуна, ефективно взаємодіючи з трициліндровим двигуном внутрішнього згоряння* EcoBoost об’ємом 1,0 л зі зниженим внутрішнім тертям, та використовуючи збережену електроенергію для забезпечення додаткового крутного моменту в нормальному режимі їзди й під час прискорення, а також для живлення допоміжних електричних систем автомобіля.

 Додатковий крутний момент електропривода допомагає забезпечувати більшу динаміку перш за все у нижньому діапазоні обертів і сприяє більшій гнучкості та посиленому відчуттю єдності з автомобілем. До того ж, стартер/генератор з ремінним приводом дозволив інженерам Ford підсилити потужність 1,0-літрового двигуна EcoBoost із встановленим збільшеним турбонагнітачем, усуваючи так звану «турбояму».

 На додачу до моделей Fiesta і Focus з приводом EcoBoost Hybrid раніше у цьому році був представлений новий універсал Mondeo Hybrid, побудований на основі архітектури «м’якого» гібрида, що забезпечує досконале поєднання можливостей бензинового та електричного двигуна і виступає цікавою альтернативною для дизельних двигунів. Універсал Mondeo Hybrid – єдиний «повний» гібрид у кузові «універсал» у сегменті великих сімейних автомобілів.

 Крім того, компанія Ford впроваджує рішення на основі схеми mild-hybrid, що дозволять підвищити паливну економічність 2-тонного фургона Transit і модифікації Transit Custom, а також восьми/дев’ятимісного пасажирського мікроавтобуса Tourneo Custom, що надійдуть у продаж пізніше у цьому році.

 Дещо раніше у цьому році компанія оголосила, що кожна лінійка моделей Ford, починаючи з нового Focus, буде включати одну або кілька електрифікованих версій. Це стосується як нових моделей, так і нових версій існуючих автомобілів. Для всього модельного ряду від Fiesta до Transit будуть пропонуватися версії за схемою mild-hybrid, повноцінним гібридним приводом, гібридним приводом із заряджанням від мережі або модифікації з повністю електричним приводом.

 Захід «Go Further» розпочнеться 2-го квітня о 16:00 за центральноєвропейським часом, а перегляд у прямому ефірі або у запису буде можливий на веб-сайті www.gofurtherlive.com..

 # # # 

 *Заявлені рівні витрати пального/енергії, викидів CO2 і запасу ходу під час руху з використанням електроприводу вимірюються згідно з технічними вимогами європейських регламентів (EC) 715/2007 і (EC) 692/2008 в останній редакції. Споживання пального та викиди CO2 вказані для моделей автомобіля, а не для конкретного автомобіля. Проведена стандартна процедура випробувань дає змогу здійснювати порівняння між різними типами машин і різними виробниками. Окрім економічності споживання пального автомобілем, роль у визначенні споживання пального/енергії, викидів CO2 й запасу ходу із використанням електроприводу відіграє техніка керування, а також інші нетехнічні чинники. CO2 є головним парниковим газом, що впливає на глобальне потепління.

 Починаючи з 1 вересня 2017 року, деякі нові автомобілі проходитимуть процедуру сертифікації за всесвітньою узгодженою процедурою випробувань транспортних засобів малої вантажності (World Harmonised Light Vehicle Test Procedure, WLTP) згідно з вимогами європейського регламенту (ЄС) 2017/1151 в останній редакції, що передбачає новий, більш реалістичний порядок визначення витрат пального та рівня викидів CO2. Починаючи з 1 вересня 2018 року, процедура WLTP повністю замінить новий європейський їздовий цикл (NEDC), що наразі використовується. На етапі поступової відмови від використання NEDC буде здійснюватися визначення співвідношення отриманих за процедурою WLTP показників споживання пального та викидів CO2 та показників за стандартом NEDC. У зв’язку зі зміною деяких елементів тестів можливі деякі відхилення від попередніх показників паливної економічності та рівня викидів, тобто показники споживання пального та рівня викидів CO2 для одного і того ж автомобіля можуть відрізнятися.