Подвійна нагорода для Ford завдяки перемогам у міжнародних конкурсах

ЛІОН, Франція, 20 листопада 2019 р. Ford святкує блискучу перемогу в конкурсі, що проводився для легких комерційних автомобілів, адже сьогодні лінійка електрифікованих моделей Ford Hybrid Transit Custom отримала головний приз міжнародної премії «Фургон року 2020» (IVOTY), а Ford Ranger був визнаний переможцем у категорії «Пікап року 2020» (IPUA).

Компанія Ford першою серед усіх виробників автомобілів двічі впродовж одного року стала переможцем у категоріях IVOTY та IPUA — вперше таке сталося в 2013 році.

Під час урочистої церемонії, що проходила в м. Ліон (Франція), нові моделі Transit Custom Plug-In Hybrid і Transit Custom EcoBlue Hybrid були оголошені переможцями престижної щорічної премії IVOTY на підставі колективного рішення журі, яке складалося з 25 журналістів профільних видань із 25 європейських країн.

 Члени журі високо оцінили лінійку електрифікованих силових агрегатів, розроблених для модельного ряду фургонів Transit Custom із гібридним приводом — вони допоможуть операторам знизити витрати на пальне, забезпечать можливість в’їзду в зони з обмеженим рівнем шкідливих викидів, а також дадуть змогу створити практичні рішення, орієнтовані на потреби компаній, що прагнуть знизити рівень викидів і забезпечити дотримання цільових показників чистоти повітря.

Фургони Transit Custom Plug-In Hybrid і Transit Custom EcoBlue Hybrid із вантажопідйомністю 1 тонна, а також модель Transit EcoBlue Hybrid, що може перевозити 2 тонни, яка на цьогорічній церемонії отримала заохочувальний приз, входять до переліку 14 електрифікованих моделей, які компанія Ford представить на території Європи до кінця 2020 року. Загалом, наразі компанія Ford має у своєму активі шість перемог у міжнародному конкурсі IVOTY.

 Ford Ranger, що є лідером за обсягами продажів з-поміж пікапів у Європі*, вразив 18-х членів журі ще потужнішим і більш економічним дизельним двигуном EcoBlue з робочим об’ємом 2,0 л, а також досконалими технологіями надання підтримки водію, за що й отримав титул переможця премії IPUA вже другий рік поспіль.

 «Наші нові моделі Transit Custom Plug-In Hybrid та EcoBlue Hybrid — оптимальні транспортні засоби, що були створені якраз вчасно: вони допомагають нашим клієнтам знижувати рівень витрат та обсяг шкідливих викидів, і водночас дають їм змогу вирішувати проблеми, пов’язані з роботою в умовах сучасного ринку без погіршення показників практичності чи обсягу корисного навантаження. А наш новий Ranger уже встановлює нові стандарти досконалості, рівня технологічного оснащення та ефективності в сегменті пікапів», — повідомив Ганс Шеп (Hans Schep), керівник відділу комерційних автомобілів компанії Ford of Europe.

 Transit Custom Plug-In Hybrid, що здатен рухатися з нульовим рівнем викидів і водночас дає змогу не боятися далеких поїздок, можна заряджати від звичайної побутової розетки. Його запас ходу виключно на електротязі за стандартом NEDC становить до 56 км (35 миль).** Передні колеса автомобіля приводяться в рух виключно електродвигуном потужністю 92,9 кВт, що живиться від літій-іонної батареї ємністю 13,6 кВт*год. Відзначений численними нагородами 1,0‑літровий бензиновий двигун EcoBoost дає змогу збільшити запас ходу до понад 500 км.

 У побудованому за технологією «м’якого» гібрида силовому агрегаті Transit Custom EcoBlue Hybrid замість стандартного генератора використовується інтегрований стартер/генератор із ремінним приводом, що забезпечує відновлення й накопичення енергії під час уповільнення автомобіля та заряджає літій-іонну акумуляторну батарею з напругою 48 В, що має повітряне охолодження. Збережена енергія використовується для генерування додаткового крутного моменту, і завдяки такій оптимізації робочого процесу додаткова економія пального в моделях з удосконаленими 2,0-літровими двигунами Ford EcoBlue становить до 8 відсотків.

У стандартну комплектацію нового Ford Ranger, що випускається у версіях кузова Regular Cab, Super Cab і Double Cab, входить система повного привода та вдосконалена версія 2,0-літрового двигуна Ford EcoBlue, який забезпечує економію пального до 9% за умови його використання разом із новою 10-ступеневою автоматичною трансмісією. До стандартного переліку систем надання підтримки водію входить передаварійний механізм гальмування Pre-Collision Assist із системою виявлення перехожих Pedestrian Detection, а нові інструменти, як-от бортовий модем FordPass Connect, сприяють підвищенню рівня комфорту та продуктивності.

 До складу лінійки Ranger також входить новий Ranger Raptor — найпотужніша версія за весь період існування моделі. До особливостей Ranger Raptor, що приводиться в рух 2,0-літровим двигуном EcoBlue потужністю 213 к. с. із подвійним турбонаддувом, належать агресивний дизайн та унікальне шасі, розроблене підрозділом Ford Performance, оптимізовані характеристики якого забезпечують можливість швидкісного руху бездоріжжям і дають змогу проїхати де завгодно.

 «Вітаємо Ford із подвійним успіхом — отриманням міжнародних відзнак «Фургон року 2020» і «Пікап року 2020» упродовж одного року. Це чудове та цілком заслужене досягнення. Завдяки чіткій орієнтації на впровадження гібридних технологій, інженери Ford створили силовий агрегат зі сталими характеристиками, який належним чином оцінять водії, що працюють у містах, на міжміських маршрутах і в сільській місцевості. Модифікації Transit Custom Plug-In Hybrid і Transit Custom EcoBlue Hybrid продемонстрували просто неймовірні характеристики!» — зазначив голова журі міжнародної премії «Фургон року» Джарлат Суіні (Jarlath Sweeney).

«Під час вибору переможця конкурсу 2020 року члени журі в категорії пікапів віддали свої голоси за найпопулярніший у Європі пікап з вантажопідйомністю 1 тонна, — додав Суіні. — Ranger вже вдруге отримує цю відзнаку: попередню перемогу автомобіль здобув у 2013 році, і за цей час нинішнє покоління автомобілів подолало довгий шлях».

 Ford є лідером європейського ринку комерційних автомобілів: станом на жовтень продажі Transit Custom з початку року склали 114 000 одиниць, що на 2,6% більше порівняно з аналогічним періодом минулого року.  Ranger — найпопулярніший пікап у Європі, за той самий період було продано 43 300 екземплярів цієї моделі. *

 # # # 

* На основі найактуальніших даних за перші дев’ять місяців 2019 року. Компанія Ford of Europe звітує про свої продажі на 20 основних європейських ринках, де вона представлена національними дистриб’юторськими мережами: Австрія, Бельгія, Британія, Чеська Республіка, Данія, Фінляндія, Франція, Німеччина, Греція, Угорщина, Ірландія, Італія, Нідерланди, Норвегія, Польща, Португалія, Іспанія, Румунія, Швеція та Швейцарія.

 Transit Custom: викиди CO2 від 137 г/км, витрата пального від 5,3 л/100 км (за стандартом NEDC)

Transit Custom Plug-In Hybrid: викиди CO2 — 60 г/км, витрата пального 2,7 л/100 км (за стандартом NEDC)

Transit: викиди CO2 від 143 г/км, витрата пального від 5,5 л/100 км (за стандартом NEDC)

Ranger: викиди CO2 від 178 г/км, витрата пального від 6,9 л/100 км (за стандартом NEDC)

Ranger Raptor: викиди CO2 від 233 г/км, витрата пального від 8,9 л/100 км (за стандартом NEDC)

 ** Заявлені рівні витрати пального/споживання енергії, викидів CO2 і запасу ходу під час руху з використанням електропривода вимірюються згідно з технічними вимогами європейських регламентів (EC) 715/2007 і (EC) 692/2008 в останній редакції. Рівні споживання пального та викидів CO2 зазначені для моделей автомобіля, а не для конкретного транспортного засобу. Використовувана стандартна процедура випробувань дає змогу здійснювати порівняння між різними типами машин і різними виробниками. Окрім показника паливної економічності автомобіля, на визначенні рівня споживання пального/енергії, викидів CO2 й запасу ходу із використанням електроприводу впливає техніка кермування, а також інші нетехнічні чинники. CO2 є головним парниковим газом, що впливає на глобальне потепління.

 Починаючи з 1 вересня 2017 року, деякі нові автомобілі проходять процедуру сертифікації за Всесвітньою узгодженою процедурою випробувань транспортних засобів малої вантажності (World Harmonised Light Vehicle Test Procedure, WLTP) згідно з вимогами європейського регламенту (ЄС) 2017/1151 в останній редакції, що передбачає новий, більш реалістичний порядок визначення витрат пального та рівня викидів CO2. Із 1 вересня 2018 року розпочався процес переходу з Нового європейського їздового циклу (NEDC) на процедуру WLTP. На етапі поступової відмови від використання NEDC визначатиметься співвідношення отриманих за процедурою WLTP показників споживання пального та викидів CO2 і показників, визначених за стандартом NEDC. У зв’язку зі зміною деяких елементів тестування можливі певні відхилення від попередніх показників паливної економічності та рівня шкідливих викидів, тобто рівні споживання пального та викидів CO2 для одного і того самого автомобіля можуть відрізнятися.