Transit L5 для міжнародних перевезень

Компанія Ford розпочала випуск нової версії шасі Transit з кабіною, що пропонує максимальну вантажопідйомність перевізникам, які працюють у секторі міжнародних перевезень на автомобілях з повною масою 3,5 т.

 До особливостей нової передньоприводної моделі належать шасі збільшеної довжини та призначені для великовагових вантажівок силові агрегати.

 У поєднанні з кузовом типу «фургон» із боковими шторками остання модель шасі L5 Transit з кабіною здатна перевозити до 10 стандартних піддонів навіть зі встановленим спальним відсіком, а розрахункова вантажопідйомність після переобладнання сягає 950 кг. 2

 «Бізнес у сфері далеких перевезень переживає період стрімкого зростання, і наша нова, подовжена модель шасі Transit з кабіною пропонує максимальну площу для розміщення вантажів, що допоможе компаніям, які напружено працюють, стати ще продуктивнішими», — говорить менеджер з переобладнання комерційних автомобілів компанії Ford of Europe Пол Бейнс (Paul Baynes).

 Видатні можливості для перевезення вантажів

В основі неабияких можливостей для перевезення вантажів, які пропонує нова модель, лежить колісна база завдовжки 4522 мм — найдовша з-поміж усіх передньоприводних шасі з кабіною з повною масою 3,5 т. 

 Щоб забезпечити відповідність нового шасі з кабіною потребам клієнтів, компанія Ford вже налагодила співпрацю з компаніями Carpol та Nadwozia Partner, які займаються переобладнанням автомобілів. У результаті цієї співпраці були створені демонстраційні моделі типових автомобілів для міжнародних перевезень з кузовами типу «фургон» із боковими шторками та зручними спальними відсіками над кабіною або за нею.

 Усі версії передньоприводних шасі Transit L5 із кабіною оснащуються призначеними для великовагових вантажівок дизельними двигунами EcoBlue з робочим об’ємом 2,0 л, що вирізняються економічністю та потужністю й відповідають вимогам екологічних стандартів. 3 Стандартна версія розвиває потужність 130 к.с. і крутний момент у 360 Н·м, розрахований на експлуатацію з вищим навантаженням більш продуктивний варіант — 160 к.с. та 390 Н·м відповідно. Обидві версії двигунів для великовагових вантажівок дозволяють встановлювати додаткове обладнання, з яким вага переобладнаного автомобіля перевищує 2380 кг, і тому ідеально підходять для перевізників, що працюють на міжнародних маршрутах.

 До стандартної комплектації входить 6-ступенева механічна коробка передач, а як опція доступна 6-ступенева автоматична трансмісія з режимом ручного перемикання. У поєднанні з усіма варіантами двигунів для замовлення доступний паливний бак об’ємом 95 л, який дає змогу їздити на великі відстані з підвищеною продуктивністю завдяки меншій кількості зупинок для заправлення.

 Перелік доступних технологій допомоги водію, що включає інтелектуальний адаптивний круїз-контроль4 та систему утримання в смузі руху Lane-Keeping System5, може посприяти зменшенню втоми під час поїздок на великі відстані, до того ж ці технології нещодавно отримали схвальний відгук незалежного органу з питань безпеки автомобілів Euro NCAP.

 Нове шасі L5 з кабіною розширить лінійку модифікацій на основі Transit, до переліку яких входить шасі Transit з кабіною з найвищим значенням допустимої повної маси: цей призначений для встановлення важкого обладнання автомобіль з повною масою 5,0 т з’явився у дилерських центрах наприкінці минулого року. У 2020 році Ford вшосте поспіль став провідним брендом комерційних автомобілів у Європі, а продажі Transit на 20 основних європейських ринках Ford сягнули 87 139 одиниць. 6 В Україні було продано 592 авто цієї моделі в 2020, що є другим кращим результатом у сегменті.

 # # #

 1 Можливості перевезення вантажу та вантажопідйомність обмежені і залежать від ваги та її розподілу.

 2 Максимальна вантажопідйомність може відрізнятися і залежить від аксесуарів та конфігурації автомобіля. Інформація щодо вантажопідйомності конкретного автомобіля вказана на стійці дверей.           

 3 Дані щодо економічності витрати пального та викидів CO2 будуть залежати від результатів омологації переобладнаних автомобілів з використанням інструмента FordEtis для розрахунку викидів CO2 за стандартом WLTP.

 4 Функції допомоги водію є додатковими і не замінюють уважність, рішення водія та потребу в керуванні автомобілем. Вони не в змозі замінити безпечний стиль водіння. Детальну інформацію та відомості щодо обмежень див. у посібнику з експлуатації.

 5 Система утримання в смузі руху Lane-Keeping System не контролює рульове управління. Функції допомоги водієві виконують допоміжну роль і не звільняють водія від обов’язку бути уважним, приймати рішення та контролювати автомобіль.

 6 20 європейськими ринками є: Австрія, Бельгія, Британія, Чеська Республіка, Данія, Фінляндія, Франція, Німеччина, Греція, Угорщина, Ірландія, Італія, Нідерланди, Норвегія, Польща, Португалія, Іспанія, Румунія, Швеція та Швейцарія.