Інтегрований стартер-генератор (ІСГ) з пасовим приводом
ІСГ працює як електродвигун, що легко інтегрується з бензиновим двигуном, забезпечуючи додатковий крутний момент під час звичайної їзди та прискорення.

  1. Бензиновий двигун Ford EcoBoost 1,0 л
Puma EcoBoost Гібрид пропонує­ться з бензиновим двигуном Ford EcoBoost 155 к. с. (114 кВт).

Акумуляторна батарея 48 В
Літій-іонну батарею, яка живить електродвигун, розміщено під сидінням переднього пасажира. Вона автоматично заряджається двигуном внутрішнього згоряння під час їзди та за допомогою рекуперативного гальмування, повертаючи енергію, що зазвичай марнується під час вповільнення.

Автоматична коробка передач
Для Puma EcoBoost Гібрида пропонується семиступенева автоматична коробка передач з подвійним зчепленням, що забезпечує рівномірне прискорення з плавним перемиканням передач.

Пелюсткові перемикачі передач
Семиступенева автоматична коробка передач дає водію змогу вибирати передачу вручну, використовуючи спортивні пелюсткові перемикачі для ST-Line, ST-Line X.