1) Об'єм вантажного відділення згідно методики вимірювання – SAE.
2) Максимальне корисне навантаження для автомобіля базової комплектації з: 1-літровим бензиновим двигуном, механічною коробкою перемиканням передач та з урахуванням опції збільшення повної маси. Максимальне корисне навантаження = повна маса автомобіля (GVM) мінус споряджена маса автомобіля базової комплектації. Допустима повна маса (GVM) = споряджена маса автомобіля з урахуванням максимального корисного завантаження, обладнання, мастильних матеріалів, робочих рідин, ваги водія (75 кг) та пасажирів. Споряджена маса = маса укомплектованого автомобіля з урахуванням мастильних матеріалів, робочих рідин, ваги водія (75 кг), але без пасажирів та вантажу. Збільшення комплектації автомобіля за рахунок додаткового обладнання, що встановлюється під час складання автомобіля, доукомплектування та/або його перетворення (конструктивні зміни) - призводять до зменшення корисного навантаження, оскільки споряджена маса автомобіля зростає. Параметри маси автомобіля підлягають виробничим допускам.
3) Довжина вантажного відділення на рівні підлоги (від перегородки до задніх розпашних дверей). Зазначені розміри відносяться до автомобіля базової комплектації та не враховують додаткове обладнання. Крім того, зазначені розміри підлягають конструктивним допускам та можуть відрізнятися від фактичних.
4) Максимальна довжина досягається завдяки перегородці з наскрізним завантажувальним прорізом та передньому пасажирському сидінню, що легко складається (оснащення за додаткову оплату). Зазначені розміри підлягають конструктивним допускам та можуть відрізнятися від фактичних.
5) Максимальна довжина вантажного відділення - на рівні підлоги - 1802 мм, а ширина між колісними арками (без захисного оздоблення) – 1 220 мм, що дозволяє розташувати поперек 2 європалети (1200 х 800 мм). Для європалети, що розташована під стінкою перегородки, існує обмеження за висотою, оскільки довжина вантажного відділення на рівні поясної лінії (вище від підлоги) становить: 1562 мм.
6) Потрібен сумісний мобільний телефон з активною службою передачі даних і сумісним програмним забезпеченням. Доступні функції залежать від типу мобільного телефону. Сторонні постачальники несуть одноосібну відповідальність за належну функціональність.
7) Системи допомоги водію призначені лише для підтримки та не замінюють водію увагу, зосередженість, контроль за автомобілем та безпечну поведінку під час керування. Системи допомоги водію взаємодіють з датчиками, робота яких може бути порушена під впливом певних погодних умов та навколишнього середовища. Будь ласка, ознайомтеся з детальною інформацією щодо роботи та обмежень допоміжних систем, що відображено у Посібнику користувача.
8) Система не призначена для автоматичного притримування автомобіля у смузі руху.